Sala 1 - Sówki
Oddział czynny: 6:30 - 15:30
Nauczycielki:
mgr Ewelina Dziuba
mgr Anna Korzeniowska
Nauczyciel wspomagający:
mgr Katarzyna Wróbel
J. angielski:
mgr Marcelina Sobczyńska
OPŁATY ZA WYŻYWIENIE DZIECKA NALEŻY DOKONYWAĆ NA KONTA:
ODBIORCA:
Przedszkole Publiczne nr 2 w Grodkowie ul. Kościuszki 4
W tytule wpłaty należy podać imię i nazwisko dziecka, oraz numer sali do której obecnie uczęszcza
Wyżywienie: 56 1020 3668 0000 5902 0290 0082
Godziny: 54 1020 3668 0000 5002 0290 0074
TEMATYKA KOMPLEKSOWA:
- Łąka wiosną ( 02.05 - 6.05.2022r.)
- Wiosna na wsi (09.05 - 13.05.2022r.)
- Znam różne zawody (16.05 - 20.05.2022r.)
- Moi rodzice (23.05-27.05.2022r.)
W miesiącu maju w naszej grupie:
- wysłuchamy wierszy i opowiadań: „Wiosenne spotkania” - T. Fiutowskiej, „O kotku, który szukał czarnego mleka.” H. Bechlerowej, „Ogrodnik” D. Gellner, „Mamy mamę” J. Kulmowej
- poznamy następujące piosenki: „ Bocian”, „Kogut”, „ Na ulicy”
- będziemy rozwijać umiejętność klasyfikowania oraz przeliczania elementów w danym zbiorze,
- będziemy liczyć i posługiwać się liczebnikami głównymi w zakresie 4,
- będziemy uczyć się zgodnie bawić i stosować zwroty grzecznościowe,
- będziemy malować farbami w plenerze, poznamy nową technikę – origami,
- weźmiemy udział w teatrzyku cieni pt. „ Zanieczyszczenie powietrza”
- weźmiemy udział w wyjściu do kina na bajkę pt. „To nie wypada”.
- odbędziemy spotkanie z pielęgniarką,
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu Publicznym nr 2 w Grodkowie
3 latki sala 1 grupa „Sówki”
Podstawa programowa realizowana jest w godzinach 6.30–15.30
6.30–8.30
Schodzenie się dzieci. Zajęcia opiekuńcze. Kontakty indywidualne, zabawy integrujące grupę, zabawy samodzielne w kącikach zainteresowań – stwarzanie sytuacji zabawowych służących realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna o charakterze wyrównawczo-stymulującym. Poranne zabawy ruchowe. Zabawy rytmiczne.
8.30–8.45
Przygotowanie do śniadania – realizacja założeń programowych z zakresu kształtowania samodzielności, nawyków higienicznych i kulturalnych podczas spożywania posiłku oraz w zakresie dbałości o zdrowie. Wpajanie zasad dobrego wychowania.
8.45–9.00
Śniadanie – celebrowanie posiłku.
9.00–9.15
Czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience: korzystanie z toalety.
9.15–9.45
Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o założenia podstawy programowej. Zgodnie z tematyką organizowanie zabaw twórczych, ruchowych, stymulujących rozwój dzieci.
9:45 – 10:50
Czynności samoobsługowe przed wyjściem na spacer, do ogrodu przedszkolnego (nauka ubierania się, zapiania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). Zabawy samodzielne w ogrodzie przy niewielkim udziale nauczyciela, zajęcia ruchowe, zabawy tropiące, wycieczki i spacery – obserwacja środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola. Zabawy z językiem obcym nowożytnym.
10.50–11.15
Przygotowanie do obiadu – czynności porządkowe, czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience. Obiad – celebrowanie posiłku.
11:15 – 12:45
odpoczynek dzieci – leżakowanie, relaks, słuchanie i czytanie bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej, wyciszenie.
12.45 – 13.00
Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne i samoobsługowe oraz opiekuńcze w łazience. Czynności porządkowe.
13.00 – 13.20
Obiad – celebrowanie posiłku, realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami (widelcem, łyżką). Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.
13.20–13.30
Zabiegi higieniczno-sanitarne i czynności samoobsługowe.
13:30 – 13.50
Zajęcia wzbogacające ofertę edukacyjną. Samodzielna zabawa dzieci – podejmowanie różnorodnych form działania przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna z dziećmi o charakterze wyrównawczo-stymulującym oraz praca z dzieckiem zdolnym. Dostosowanie zadań do możliwości dzieci.
13.50 – 14.00
Przygotowanie do podwieczorku – czynności higieniczne i samoobsługowe.
14.00 – 14.10
Podwieczorek – kultura spożywania posiłków.
14.10 – 15.30
Zabawy samodzielne dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela, zabawy rytmiczne, zabawy ze śpiewem. Zabawy przygotowujące do nabywania umiejętności szkolnych, praca indywidualna z dziećmi, pobyt na świeżym powietrzu, rozchodzenie się dzieci.